Tisztelt Támogatottunk!

 

Tájékoztatjuk, hogy a pályázati támogatás felhasználásának és elszámolásának módjai és lehetőségei a következők:

1.       A támogatás összegét csak a kuratórium által megadott módon és célra lehet felhasználni. Ettől eltérni írásos engedély alapján lehet. Az egyeztetés nélküli módosításokat nem áll módunkban támogatni. Ennek anyagi és nem anyagi következményeit a pályázó viseli.

2.      A támogatás felhasználásának időtartama fél év (értesítő levél kiküldésétől számítva), kivéve, ha több részletben, hosszabb távra kap havi támogatást a pályázó. Ha a támogatás felhasználása fél éven belül nem kezdődik meg, akkor a pályázatot és a megítélt támogatást töröljük.

3.    Nyertes pályázatok esetén azokat a számlákat tudjuk kifizetni, ami a kuratóriumi döntés után keletkezett. A pályázati összeggel elszámolni csak a pályázó nevére szóló áfás számlával lehet, de elektronikus úton beküldött számlát nem fogadunk be, csak papíron érkezőt!

4.      A benyújtott és az Alapítványhoz beérkezett áfás számla/számlák alapján a támogatásokat bankszámlára, folyószámlára tudjuk átutalni. Ha valaki nem rendelkezik saját bankszámlával, vagy nincs lehetősége a vásárlás helyén előre kifizetni az áru vagy a szolgáltatás árát, az kérjen a pályázó nevére szóló átutalásos számlát, amelyet közvetlenül a számlaadónak fogunk kifizetni, átutalni. Azoktól a pályázóktól, akik havi támogatást kapnak, havonta csak egy átutalásos számlát fogadunk el.

5.      Élelmiszer-, gyógyszertámogatásnál csak eredeti számlát fogadunk el. Tartós cikkeknél (gyógyászati segédeszközök, elektromos készülékek, stb.) a számla másolatát küldjék be a garancia megtartásáért, mert számlát visszaküldeni nincs módunkban.

6.   Élelmiszer támogatás esetén csak a pályázó betegségével (pl.: cukorbetegség, lisztérzékenység, tej allergia stb.) összefüggő vagy azzal kapcsolatba hozható élelmiszerek (pl.: diabetikus készítmények, gluténmentes élelmiszerek, laktózmentes élelmiszerek stb.) kerülnek elszámolásra és kifizetésre. Általános élelmiszer támogatás esetén csak tartós élelmiszerek (cukor, liszt, étolaj, száraztészta, konzerv, zöldségfélék, húsfélék, felvágottak, tejtermékek, fagyasztott áruk) számolhatók el.
       Semmilyen esetben nem kerülnek kifizetésre: dohányáruk, szeszes italok, üdítők-gyümölcslevek, kávé, csokoládé, cukorka, rágcsálnivalók, tisztálkodási szerek, háztartási vegyszerek, papíráruk, higiénés termékek.

7.      Az első benyújtott számlára kérjük felírni az iktatószámot (a kiértesítő levélen szerepel) és a saját bankszámlaszámot a gyorsabb ügyintézés érdekében.

8.      A támogatásokat minden héten egyszer áll módunkban utalni. Ez többségében pénteki napra esik. A számlák postára adása, beérkezése és az utalás között akár 1-2 hét is eltelhet. Kérjük, hogy tájékoztatást legkorábban a postára adást követő két hét multán kérjenek.

9.      Tájékoztatjuk a pályázókat, hogy azoknak, akik több részletben kapják a támogatást, havonta csak 1 alkalommal utalunk. Kérjük, ezt vegyék figyelembe a támogatási összeg felhasználásának ütemezésénél.

10.  Intézményi Pályázó az 500.000 Ft-ot meghaladó nyertes pályázat megvalósulását  követően azt médianyilvánosság előtt köteles megjelentetni. A megjelenéshez, vagy megjelentetéshez egy képekkel, esetleg videóval illusztrált rövid hírt állít össze, amely felkerül az Alapítvány honlapjára. Pályázó a pályázat kitöltési útmutatójában meghatározott „Támogatást hirdető tábla”-t kihelyezi, ennek elmaradása estén tudomásul veszi, hogy a támogatásból kizárja magát. Az intézménynek a saját szervezésében - lehetőség szerint ünnepélyes keretek között - adja át a támogatást az Alapítvány. A pályázat a fentiek megvalósulását követően tekinthető lezártnak.

Kérjük, ha valami problémája támad a támogatás felhasználásával kapcsolatban, hívjon fel a megadott telefonszámon és időben, hogy segíteni tudjak.

 

Tisztelettel:

 

Visiné Farkas Katalin
ügyintéző

 


[Vissza]